maanantai 19. marraskuuta 2012

Nakukoiria

Joyway's Unocorn Kiss ja Soltar's Queen Gloriana
Pitkästä aikaa sain raahauduttua studiolle ihan oman kameran kera. Tällä kertaa se vaati huomattavasti enemmän ponnisteluita kuin koskaan ennen. Onneksi yhteishuoltajuudessa olevat nahkakoirani, Nemi ja Pusu, tulivat hoitoon, joten sain riittävän hyvän syyn irrottautua tästä kuvauskoomasta. Viimeaikoina kaikki energiani on mennyt arjen pyörittämiseen ja syksyn pimeyttä vastaan taistelemiseen. Tarvitsin tällaista pientä kuvausprojektia todella. Onneksi ensiviikolle on taas uutta kivaa kuvattavaa luvassa.

Onneksi myöskin nämä valloittavan ihanat nahkakuulat ovat ilonani poikkeuksellisen pitkään, ainakin torstaihin asti. Vaikka meinaankin nukkuessani kuolla kuumuuteen, kun minulla on peiton alla molemmin puolin minipatterit, on kivaa kun ne nukkuvat vieressä. Muutenkin nämä harjakoirat ovat niin vekkuleita kavereita, että niiden täällä ollessa huomaan aina kaipaavani pikkukoiraa noiden isojen rinnalle, koska minulla on aina ollut sellainen. Tai ehkäpä kaipaan vain karvatonta lemmikkiä?

Kuvauksellisesti näissä kuvissa ei ole sinänsä mitään ihmeellistä. Halusin tehdä jotain yksinkertaista ja tummaa, sekä kokeilla eräästä kuvasta bongaamaani valaisua, joka ei mennyt ihan putkeen, mutta opin taas virheistäni ja seuraavalla kerralla olen taas vähän viisaampi.

Infoa kuvista:

Kuvat: minä
Edit: minä
Mallit: Pusu ja Nemi
Assari: Fanny

Nemi



Pusu



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti