perjantai 5. lokakuuta 2012

Vaaleanpunainen maailma

Feeling pink

Jossu repäisi tuossa hiljattain ja ajeli päänsä millin siilille (en itseasiassa tiedä onko kyseessä millin siili, kunhan heitin). Uusi lookki sopii tälle kauniille neitokaiselle niin uskomattoman hyvin, että pakkohan siitä oli kuvia ottaa.

Halusin kuvaan pehmeitä sävyjä ja valinta osui heti vaaleanpunaiseen. Olen tässä jo jonkin aikaa pohtinut että saankohan koskaan enää nostettua niitä kuuluisia vaaleanpunaisia laseja silmilleni? Olen aika huolella tallonut niistä jo lasit hajalle. Voikohan niitä korjata? Kaikessa kamaluudessaan vaaleanpunainen pumpulimaailmankatsomus on oikeastaan aika ihanaa. Silloin unohtaa kaiken pahuuden maailmasta ja näkee vaan niitä sateenkaaria ja perhosia. Uskokaa huviksenne, jopa minä olen joskus siinä tilassa käväissyt. Toistaiseksi kuitenkin näyttää siltä, että vaaleanpunaisissa fiiliksissä elellään vain kuvausten merkeissä, mutta eipä se haittaa kun on ympärillä niin paljon upeita tyyppejä kenen kanssa voi nämä hetkek jakaa.

Infoa kuvasta

Kuva: minä
Malli: Jossu
Edit: minä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti