torstai 15. syyskuuta 2011

Sataa, sataa ropisee...

Niinpä niin. Joka päivä vain sataa, sataa, sataa, sataa ja on harmaata. Ainoata mielekästä puuhaa tällähetkellä olisi käpertyä sohvalle viltin alle lukemaan kirjaa, juomaan kaakaota ja syömään suklaata. Oi kuinka ihanaa se olisikaan.

Viimepäivinä olen saanut vain ja ainoastaan huonoja uutisia. Kummallista, että kaikki ikävät asiat sattuvat aina samaan aikaan. Eilen tuntui siltä, että taivas tippuu niskaan.Onneksi se fiilis meni ohi, ainakin osittain. Onko se sitten niin, että tällaisten ikävyyksien suman jälkeen voi toivoa ja odottaa jotain hienoa, ihanaa ja parempaa ajanjaksoa? Itse olen hieman skeptinen tämän ajatusmallin suhteen, mutta yritän muistuttaa itseäni tästä mahdollisuudesta joka päivä. Eihän sitä tiedä jos vaikka kävisi niin, että kun sitä tarpeeksi kauan itselleen hokee, se toteutuu.

Valopilkkuna tähän sateiseen syksyyn on ehdottomasti kovaa kyytiä lähestyvä PAINin keikka Jyväskylän Lutakossa. Kaksi kappaletta lippuja on valmiina odottamassa, samoin kuin uusi, ihana Lip Servicen pvc kynähame. Äiti lupasi vielä niinsanotusti kruunata tunnelman tekemällä minulle kampauksen. Harkinnan alla on vielä se, yövynkö hotellissa vai ajelenko keikan jälkeen kiltisti takaisin S-järvelle. Siinäpä vasta pulma. Myöskään toisen lipun kohtalo ei ole vielä täysin selvillä. En vain millään malttaisi odottaa. Siitä on ihan liian kauan kun olen käynyt missään ulkoiluttamassa itseäni. Nyt voinkin sitten aloittaa aamujen laskemisen. Aamuja: 8

Tämä jatkuva sade todella latistaa mielialaa, eivätkä edes koirani tahdo mennä ulos. (Jaa mulla olikin puudeleita eikä palveluskoiria...) Siksipä tahdon referoida nyt "the Crow" leffasta tutun, hyvin optimistisen  lauseen:

"It can't rain all the time"

5 kommenttia:

  1. PAIN olisi kiinnostanut myös tätä valittajaa, mutta "pitää" lähtee just silloin ulkomaille... Meidänkin palveluskoira (belgi) muuttuu sateella aina puudeliksi, ei voi olla ulkona kun karvat menee kuraan. huoh. Mitäs koiria sulla on?

    VastaaPoista
  2. Mulla on kaksi suursnautseria.

    VastaaPoista
  3. Onhan ne. Ja mikä parasta, ne on juuri minulle sopivia koiria. =)

    VastaaPoista
  4. http://hevosunelmia.blogspot.com/2011/09/95-blogitunnustus.html !

    VastaaPoista