maanantai 15. lokakuuta 2012

Kun kaikki menee pieleen

"Chased"
Ylläoleva kuva on tuotos kuvauksista, joissa käytännössä kaikki meni pieleen. Jokaisen kuvaajan painajainen lienee se, kun tekniikka pettää totaalisesti. Ensin unohtui salaman lähetin, sitten salama ja lähetin kieltäytyi yhteistyöstä minun kamerani kanssa (Pasin on ihan turha sanoa enää ikinä, että kyllä se äsken toimi Millan kanssa), sen jälkeen lähdettiin hakemaan lisää valaistuslaitteistoa, jotta saataisiin kuva ylipäänsä otettua ja kun ne saatiin paikalle, minun kamerani ei halunnut tarkentaa riittämättömästä valaistuksesta johtuen. Tähän vielä lisäksi minun huoleni mallin kylmettymisestä.

Mutta ei hätää. Tällaisissa tilanteissa sitä huomaa toimivan tiimin tärkeyden. Kaikki saatiin hoidettua kunnialla ja kuvakin otettua. Kun kaikki olivat omilla paikoillaan ja tekniikka lähti toimimaan, kuva oli otettu alle vartissa. Mira suoriutui mallinhommista erinomaisesti heti kun minä ymmärsin, ettei malliparkani näe minua ja huitomistani  jos seison autonvalojen edessä. (Auto siis tarvittiin antamaan sen verran valoa, että rakas Caanonini suostui tarkentamaan kohteeseen) Assaritiimini, Milla, Sofia ja Pasi olivat aivan huippuja ja upeasti kauko-ohjautuvia. Kiitos hurjasti! Ilman teitä, olisin melko varmasti saanut jonkinlaisen hermoromahduksen hyvästä "zenistä" huolimatta. Kiitokset myös Miralle, joka jaksoi malleilla kylmyydestä ja säätämisestä huolimatta.

Infoa kuvasta:

Malli: Mira
Edit: minä
Assarit: Milla, Sofia ja Pasi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti