keskiviikko 27. huhtikuuta 2011

Muutoksen tuulia II

Vihdoinkin edes jotain edistystä tähän elämään. Mä sain mun unelmakämpän! Ensi viikolla mennään vuokranantajan kanssa katsomaan asunnon kunto ja remontin tarve. Eipä siellä mitään ihmeellistä pitäisi olla, vähän maalauspuuhia, ei sen kummempaa.

Uusi asuntoni tulee olemaan pieni rivitalokaksio "maalla", josta ei ole kaupunkiin kuitenkaan kuin muutama kilometri. Kerrassaan täydellinen paikka. Olen asunut samassa talossa aikaisemminkin, tosin vuosia sitten ja tuokin kyseinen kämppä on jo ennestään tuttu. Uskomatonta, että pääsen sinne takaisin! Kämpästä löytyy pienenä luksuksena myös kylpyamme. =)

Sisustusvimma on suunnaton! Tiedän jo tasan tarkkaan miten aion asuntoni laittaa. Tosin minun tuurillani suunnitelmani eivät ole niin toimivia kuin voisi ennalta kuvitella, mutta sitten pitää vaan keksiä parempia ratkaisuja.  En malttaisi odottaa, että pääsen muuttamaan (vaikka vihaankin muuttamista yli kaiken).

Ehkä tästä vielä tulee hyvä kesä...

P.S. Tytöt, perjantaina juhlitaan! Otetaan viime viikonlopun sekoiluajelu uusiksi, käydään hakemassa Siwasta pussikaljaa (teille, ei minulle) ja pidetään lystiä. (Ja Sanna, älä huoli, otan kartion mukaan... )

P.P.S. Lisättäköön vielä, et mun uutta osoitetta ei löydy kartalta. Tsekkasin karttapalveluita läpi, eikä mistään löytynyt. =D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti