tiistai 14. helmikuuta 2012

Valentine's Day

"The greatest gift of all..."

Minun piti kirjoittaa tähän jotain siirappista ja romanttista ja ihanaa rakkaudesta... Niin. Minun piti, mutten kirjoita. Tai kirjoitin, mutta pyyhin kirjoituksen pois. Se kuulosti niin järkyttävän kliseiseltä ja, juuri niin, siirappiselta. Minusta on tainnut tulla (tai siis olen varmaan aina ollutkin) melko kyyninen.

Kuvassa oleva Ella ei onneksi ole niin kyyninen kuin minä. Ja hän on niin kaunis ja nuori. Pitäisi melkein olla vähän kateellinen. Olen onnekas kun minulla on Ellan kaltainen ystävä, jonka sydän on puhdasta kultaa.

Huolimatta kyynisyyden hetkestäni (en varsinaisesti fanita ystävänpäivää muutenkaan, mutta ikäväkyllä muistan sen joka vuosi, koska silloin on minulle rakkaan ihmisen syntymäpäivä), haluan toivottaa kaikille ystävilleni, sekä tietysti lukijoilleni erinomaisen ihanaa ystävänpäivää! Nauttikaa rakkaistanne ja ystävistänne, myös tänään.

Ja tähän loppuun vielä biisi, joka on omistettu minun rakkaimmille ystävilleni:


(En löytänyt tähän hätään järkevämpää videota, mutta meneehän tämäkin...)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti