maanantai 31. lokakuuta 2011

Poni on kotona taas!


Minun oli tarkoitus tänään hukuttaa tämä blogi heppakuviin, mutta A) hävisin kilpajuoksun auringon kanssa ja B) olin autuaasti unohtanut kuinka hankalaa Ponia on kuvata liikkeessä ilman avustavia henkilöitä. Kumma juttu miten nopeasti tuollaiset pienet "vaikeudet" pääsee lipsumaan mielestä. Heh.

Rakas karvamoponi, eli Poni, on saapunut takaisin kotiin. Matka meni huippuhienosti (huolimatta siitä, että minä ajoin). Poni matkusti totuttuun tapaansa reippaasti, ainakin niin kauan kun heinää riitti. Murkinan loppumisen huomasi hyvin kopin pienestä heijaamisesta otuksen riuhtoessa tyhjää heinäverkkoa/kuopiessa. Lisää korsirehua turvan eteen ja matka jatkui. Kaikin puolin onnistunut reissu siis. Kiitokset kaikille asianosaisille!

Ensimmäinen päivä uudessa tallissa sujui lähinnä tutustumisen merkeissä. Minä laittelin tavaroita paikoilleen ja yritin päästä jyvälle tallin toimintatavoista. Ponin kanssa käytiin leikkimässä maneesissa. Kevyt irtojuoksutus (toisinsanoen olin laiska enkä jaksanut juosta kauheasti, joten Ponikaan ei juossut...) ja maastakäsin treeni siihen päälle. Joko karvakasalla oli ollut minua ikävä tai sitten sillä on tavat juurrutettu hyvin mieleen, sillä se toimi kuin ajatus. Pääsemme siis todennäköisesti aloittelemaan treenit aivan suunnitelmien mukaan.

Lisää Ponin kommelluksia (ja todennäköisesti niitä kuviakin) tulee myöhemmin kunhan me päästään vauhtiin. Ylläolevassa kuvassa me teemme molemmat sitä mitä teemme parhaiten, allekirjoittanut räpsii kuvia ja Poni poseeraa. Kuvan otto oli lähes mahdotonta, koska kavioeläin olisi tahtonut lepuuttaa raskasta päätään olkapäälläni. Muistikortilta löytyi about 15 sellaista kuvaa, jossa kamera on kummallisesti heilahtanut kuvaamaan maneesin seinää tai pohjaa...

2 kommenttia: