keskiviikko 20. huhtikuuta 2011

Tatuointikuumetta ilmassa

Kauankohan minun pitää vielä haikailla ennen kuin vihdoin saan otettua uuden tarran iholle? Edellisen ottamisesta tulee heinäkuussa kuluneeksi kymmenen vuotta.

Sain tatuoinnin syntymäpäivälahjaksi. Tiesin jo pitkään mikä tulisi olemaan aiheena ja mihin kuva tulisi. Minulla oli kuva valmiina, mutta se muuttui kuitenkin viimetingassa, enkä ole katunut. Tiesin jo tuolloin, ettei silloinen hoitohevoseni, elämäni hevonen, näkisi todennäköisesti seuraavaa kesää, joten halusin siitä pysyvän muiston. Tämän vuoksi päädyin pegasokseen. Heres ehti tuon kuvan nähdä. Muistan vieläkin kuinka tarkasti se haisteli selkääni tatuoinnin oton jälkeen.Vajaa kuukausi myöhemmin Heres nukkui ikiuneen. Nyt tuo pegasostatuointi on minun suojelusenkelini. Se ei ehkä ole muiden mielestä kaunis, eikä maailman taidokkaimmin tehty, mutta minulle se on täydellinen.

Minulla on useampiakin ideoita uutta tatuointia varten. Haluaisin tatuoinnin ranteeseen. Minulla on vain hirveitä vaikeuksia päättää mikä olisi paras kuvavalinta. Vahvimpana ehdokkaana tällä hetkellä on pieni "taikajuomapullo" jossa on kuplivaa nestettä. Ehdottomasti väritön ja hyvin "haalea". En ole kuitenkaan vielä osannut päättää näyttäisikö suunnitelmani hyvältä vai ei.

Toinen vaihtoehto on pieni, hieman tribaalityyliin piirretty pöllö. Tähänkin on syynsä, mutta niitä en ala tähän selittämään, koska muuten minua pidetään vielä tärähtäneempänä kuin nyt. Kotkan sulkaa olen myös miettinyt, mutten ole keksinyt sille luontevaa paikkaa. Siran tassunjälki on myös yksi mietinnänalla olevista vaihtoehdoista, mutten sillekään ole keksinyt kohdetta. Hankaloittaa asiaa kun selkä on periaatteessa jo "varattu".

Korsettitatuointi tai vaihtoehtoisesti korsettilävistys olisi myös aika hauska. =)

Suurimman kuumeeni kourissa päätin kokeilla meneekö minulla vielä kaikki korvikset korviin. Menihän ne, eikä tarvinnut edes käyttää hirmuisesti väkivaltaa. Nyt on sitten taas yhteensä kuusi korvista. Harkinnassa on laittaa kielikoru takaisin. En ole kokeillut meneekö se vielä läpi. Tuskin, mutta sitten pitänee käydä lävistäjän juttusilla.


My Guardian Angel


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti